hanneke-in-australie.reismee.nl

Het aftellen is begonnen

Hallo allemaal en welkom op mijn reisblog!

Over 19 dagen is het dan eindelijk zover, ik ga mijn droom waarmaken. Na maanden voorbereiding gaat het nu echt gebeuren. 25 juli vertrek ik voor 8 maanden naar Australië. Ik zal de eerste 6 maanden gaan werken als Au pair en de andere 2 maanden ga ik heerlijk reizen in en rondom Australië.

Al jaren wilde ik graag gaan reizen en de wereld ontdekken en dat gaat nu deels in vervulling. Ik zal eerlijk zijn het begint langzaam te kribbelen.

De vraag wat ik vaker heb gehoord is waarom au pair en waarom in Australië? Mijn antwoord daarop is dat ik al jaren de wereld wil ontdekken en kennis wil maken met nieuwe culturen. Door verschillende tv programma's zag ik het mooie landschap van Australië en ben mij toen meer gaan verdiepen in het land. De cultuur, de mensen, het weer en het landschap spraken mij enorm aan. Een andere reden is dat ik heel graag de Engelse taal beter onder de knie wil hebben en ik vond Engeland juist te dichtbij. Een andere reden voor het au pair leven is omdat ik heel graag met kinderen wil gaan werken in de toekomst.

Mijn gezin (hostfamily) woont in de buurt van Canberra (hoofdstad) en bestaat uit een moeder,vader, meisje (7 jaar) en een jongen (5 jaar). Ook hebben ze 2 honden en een aantal kippen :)

De komende dagen ga ik nog enorm genieten en er staan leuke activiteiten op de planning maar ook mijn afscheidsfeestje.

Dit was het dan, mijn eerste blog. Dit is de plaats om op de hoogte te blijven van mijn komende avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden wat ik allemaal gedaan heb tijdens mijn reis.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat. Meld je dan aan voor mijn mailingslijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Hanneke

Reacties

Reacties

Tiny Peeters ( mam )

Ga jou vanaf nu zeker volgen. Voor mij is dit alles ook heel spannend . Jij bent de 1ste van mijn 5 kinderen die zo ver gaat reizen. Heel knap van jou en bij deze wil ik jou heel veel succes wensen en geniet van alles . Liefs je mam.?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!